PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma to jak znajomości i przekręty... › Re: Nie ma to jak znajomości i przekręty...
  • Data: 2005-01-16 10:42:42
    Temat: Re: Nie ma to jak znajomości i przekręty...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valley <v...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie mam słów normalnie na to co w tej Polsce się wyrabia...

    A myslisz, ze dzie indziej jest inaczej?

    > Powiedzcie mi czy władza i pieniądze tak już nie którym do głowy
    > uderzają, że nie są już w stanie zwracać uwagi na podstawowe wartości?
    > Czy to jest w porządku, że pracowitą, uczciwą osobę wywala się na
    > rzecz córeczki znajomej, która biedna została zwolniona
    > (najprawdopodobniej dyscyplinarnie) z poprzedniej pracy?

    A dlaczego nie? Jego piaskownica (jesli to firma prywatna) i jego zabawki.
    Skad wiesz, ze dyscyplinarnie ja zwolnili? Masz jakies przeslanki, zeby tak
    pisac? Bo tak samo moge w to uwierzyc, jak w to, ze jestes pracowita i
    uczciwa osoba (bo czy takaz pisze paszkwile bez dowodow?)

    > Powodów takiej decyzji nie umiał podać, ponieważ głupio mu było
    > przyznać, że wszedł w jakieś chore układy i generalnie nie chodziło
    > tu o dobro firmy tylko o dalsze dobre stosunki ze swoją znajomą...

    A moze jednak podal, tylko Ty nie chciales sluchac?

    > Miał gdzieś to, że wywala kogoś kto składa grosz do grosza po to, aby
    > spełnić swoje marzenia o studiach itd.

    Dla niego najwazniejszy jest _jego_ interes. Widocznie uznal, ze tak bedzie
    lepiej.
    Jesli byles ok - tak jak piszesz - popros o dobre referencje i list
    polecajacy. Nie powinien robic najmniejszych problemow z wyudaniem takich
    dokumentow, wrecz wychwali cie ile wlezie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!