PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana › Re: Nagana
  • Data: 2003-02-06 21:39:41
    Temat: Re: Nagana
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Na L4 byłam 4 dni. Jestem programistą. Nagana była za niewłaściwy poziom
    programistyczny wykonanych prac, czyli nieoficjalnie że na wydruku jedna
    kolumna nie była drukowana w boldzie. Ignorowanie poleceń przełożonego - nie
    chciałam pracować po godzinach pracy i nie udzieliłam informacji o zmianach,
    które nalezy wykonać w programie ( miałam na to niecałe 2h - czyli zapoznanie
    się ze źródłami i ustawą).
    W klauzurze była informacja, ze zwrócę koszty proporcjonalnie do różnicy czasu
    pracy wykonanego po ukończeniu szkoły.
    Dodatkowo oprócz nagany nie przyznano mi premii miesięcznej wynikającej z oceny
    pracy pracownika - czyli podwójna kara.
    Zastanawiam się, czy pracodawca może udzielić mi nagany na okresie
    wypowiedzenia.