PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
  • Data: 2003-07-25 11:51:20
    Temat: Re: Może nie jest tak źle...
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    // ciach //
    > żeby
    >
    > Dobrze zarabiający płacą 40% podatku. Nie każdego dobrze zarabiającego
    stać,
    > żeby za kilkanaście tysięcy $ założyć firmę w raju podatkowym i przenieść
    > tam kapitał. Unikać podatku nie ma jak - US się wyspecjalizowały w nękaniu
    > dobrze zarabiających. Nie płacą tylko najlepiej zarabiający.
    // ciach //

    tu się nie zgodzę mniej może płacić każdy. mam legalne sposoby żeby zamiast
    19, 30 lub 40 % podatku płacić 15. bez żadnych inwestycji. są też i inne
    sposoby, żeby płacić nawet 11% ale to nie jest temat na grupę. grunt że
    nawet przy 19 procentowym podatku jak zostaną ci w kieszeni 4%, to przy
    sumie np. 20000 zł masz w kieszeni 800 zł więcej.

    gromax