PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobing czy jak kolwiek to się nazywa › Re: Mobing czy jak kolwiek to się nazywa
  • Data: 2005-09-07 13:30:21
    Temat: Re: Mobing czy jak kolwiek to się nazywa
    Od: "tipesto" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może babka nie jest świadoma, że jej zachowania są wkurzające? Jeśli ma
    temperament, to jej zachowanie wyda się "napastliwe", a ona po prostu o tym
    nie wie.

    >często potrafi stać za moimi plecami i gapić sie w mój ekran co robię,

    Sam fakt spojrzenia szefa w cudzy ekran nie jest jeszcze naganny, gdy szef
    woli sprawdzić, czy w godzinach pracy siedzisz i pracujesz, czy może...
    bawisz się w posty na grupie newsowej.
    Ja też się trochę wkurzam, jak przychodzę do pracownika pogadać o jego pracy
    i wynikach, a u niego na ekranie w tym czasie wyskakują cztery okienka
    rozmów na Gadu-Gadu. Choćbym nie wiem jak starała się być miła i
    "nieczepliwa" i starała się odwrócić wzrok, te okienka mnie po prostu
    wkurzają.

    A jak stanie za plecami albo zajrzy Ci do monitora, to po prostu odwóć się
    do niej twarzą i spytaj w czym możesz jej pomóc. Nic w tym nagannego.

    Tpsto