PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-25 10:57:04
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    0

    Ostatnimi czasy JTT złożył wnisek o upadłość, potraktowany uprzednio
    identycznie jak Optimus. Widać "aparat" zawziął" się na producentów
    komputerów, które jak powszechnie wiadomo są narzędziem szatana.
    Paliwa też nie są dobre, niedawno bodajże sąd najwyższy zawyrokował, że
    domaganie się 100 mln. VAT od firmy Best Oil było bezzasadne i niezgodne
    z prawem. Znam dwie firmy, którym ww. spółka nie zapłaciła łącznie ok.
    300 tys zł. i raczej nie zapłaci, bo zbankrutowała. Samych kosztów
    postępowania US "wyprodukował" na 100 tys. zł.

    To tak tytułem uzupełnienia, gdyby kogoś interesowało, jak powstają nowe
    miejsca pracy. Bo one powstają, tylko, że ów proces ma znak ujemny - być
    może jest to kwestia wystąpienia tzw. "plusa ujemnego", którego teoria
    rozkwitła po tym, jak plebs zawinszował sobie na głowę państwa
    przypadkowego drobnego przedsiebiorcę z zamorskiego kraju.

    Pzdr: Catbert

    p.s. masz fajne sygnaturki :-)