PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-25 14:32:50
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Też czytuję tą grupę i zdarza mi sie (rzadko) uczestniczyćw zatrudnianiu
    ludzi i nie ma tak radykalnych odczuć. Sądzę, że dużo zależy od tego w jakim
    środowisku zawodowym, działasz.
    Z moich doświadczeń - a także w wypowiedzi moich szfów czy znajomych -
    wynika, że najgorzej dogaduje się ze świerzo upieczonymi informatykami.
    Jakieś 8 - 5 lat temu naprawdę nie trzeba było wiele wiedzieć żeby dostać
    dobrą posadę "informatyka" (jak szumnie nazywno każdego "pana od
    komputerów). Teraz studia kończą niedobitki ludzi, którzy wybierali
    informatykę licząc na kokosy po ich zakonczeniu. Jednak w międzyczasie
    informatyków i "komputerowców" przybyło, a wymagania poważnie wzrosły. Tak,
    że teraz przeciętny absolwent informatyki, nie ma już tak silnej pozycji na
    rynku pracy. Jednak do wielu osób to nie dociera, podobnie jak to, że
    magisterium z zarządaznia nie jest automatyczną przepustką do zostania
    dyrektorem....
    Generalnie jednak sądzę, że twoja konkluzja ma niewiele wspólnego z
    rzeczywistością i stanowi rodzaj intelektualnej prowokacji najbardziej
    narzekających grupowiczów.
    (...ciach....)

    > 4. Niepodanie w ofercie pracy telefonu jednoznacznie
    > wskazuje, ze firma sie ukrywa, a wiec pewnie nie placi.
    (....ciach...)
    > 10. Firma, w ktorej nie chodzi sie na co dzien w
    > garniturze, jest niepowazna.

    A za to to juz zasługaprofesjonalnych HR-owców i speców od zarządzania....
    Pozdrowienia
    Paweł