PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: Link do CV, 12 lat 4/5 strony a będzie jeszcze mniej
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Link do CV, 12 lat 4/5 strony a będzie jeszcze mniej
    Date: Wed, 18 Aug 2010 09:24:52 +0000 (UTC)

    > imho wystarczy informacja "referencje na życzenie - references on request"

    Można i tak. Ja już nawet tego nie umieszczam, chociaż mam referencje.
    Nikt na wstępnym etapie selekcji się tym nie interesuje. Chyba, że taka jest
    specyfika stanowiska. Jedna linijka mniej, więcej drzew uratowanych.

    Ja miałęm chorobliwą chęć opisania swojego renesansowego życia w CV, wiec
    dostałem poradę, żeby zrobić blog, umieścić w nagłówku CV, i jak ktoś zechce to
    może czytać o mnie, o tym co myślę, całymi godzinami. A z CV usunąć wszystko co
    zbędne. i tak wyszło 4/5 CV. I dostosowywać (więc jest na to miejsce).