PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-10 11:53:08
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tadeusz Zalewski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dq044u$8pk$1@ultra60.mat.uni.torun.pl...

    > Tak samo nie można generalizować, że wszyscy pracodawcy olewają
    > kandydatów. Sęk w tym, że o tym jak wygląda rekrutacja przede wszystkim
    > decydują Ci którzy rekrutują. Zazwyczaj są to osoby z wyższym
    > wykształceniem od których można wymagać pewnego poziomu kultury.

    "Poziom" w kontaktach miedzyludzkich w sformalizowanych sytuacjach zalezy w
    duzej mierze od wiedzy. Wyzsze wyksztalcenie nie zawsze ja daje. Mnie np.
    studia nie nauczyly, jak postepowac z wreczona mi wizytowka i przez dlugi
    czas po buracku ja chowalam zaraz po otrzymaniu :D I choc wlasciwe
    postepowanie w tej sprawie nalezy do dosc intuicyjnych, a nie sztucznie i na
    sile wymyslonych, samodzielnie bym na nie nie wpadla.

    Mnostwo zachowan odbieranych jako lekcewazace czy przykre w takich
    sytuacjach jak rekrutacja to nie zlosliwosc czy pogarda, ale autentyczny
    brak wiedzy polaczony z calkowitym brakiem zastanawiania sie nad dana
    sprawa, bo ktos nie wpadl na to, ze to wazne. Polska to kraj, w ktorym
    biznes jest mlody, nie ma jeszcze na rynku drugiego pokolenia ludzi
    wychowywanych od malego jako dzieci doswiadczonego biznesmena/menedzera.

    Dlatego nie zawsze nalezy zaraz obciazac kogos wina, po obu stronach.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com