PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-10 13:22:02
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tadeusz Zalewski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dq0b0s$rlj$1@ultra60.mat.uni.torun.pl...

    > Są różni ludzie. Dla niektórych pracodawca to ktoś wysoko nad nimi, ma
    > kasę, ma władzę. Moga sie go bać, czy czuć duży respekt.

    Wiesz, duzo jest takich. Warsztaty, ktore by w Polsce sie przydaly
    poszukujacym pracy, to poza "twarda" wiedza z CV i LM wlasnie warsztaty
    prostujace postawe w kierunku partnerskiego podejscia. Nie tylko w sytuacji
    rekrutacji. Roznica pozycji miedzy dwiema osobami, ktora czesto rzeczywiscie
    wystepuje i ktorej nie mozna ignorowac powinna wplywac na forme kontaktow,
    ale nie na tresc przekazywana sobie nawzajem w tych kontaktach. A ludzie
    wlasnie jada po tresci i uwazaja, ze pewnych rzeczy nie mozna powiedziec,
    zamiast znalezc taka forme powiedzenia ich, ktora bedzie odpowiednia.

    I.
    --

    www.immona.ownlog.com