PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Date: Thu, 29 May 2003 00:31:14 +0200

    On Wed, 28 May 2003 12:27:19 +0200, "Alicja" <a...@o...pl> wrote:

    >no tak ciekawe czy mama ma rachunek za kuchenke na siebie?

    Nie musi.

    > Jesli nie to komornik zajmuje wszystko na co nie ma dokumentow

    Blad w rozumowaniu. To komornik musi wykazac ze cos nalezy do dluznika.

    >Oj mylisz sie komornik zarabia najwiecej gdy uda mu sie sciagnac dlug

    Zarabia tyle samo niezaleznie czy sciagnie czy nie - oplate wnosi sie jeszcze
    zanim komornik kiwnie palcem - albo inaczej - kiwnie palcem jak sie mu wniesie
    oplate. A jesli uda mu sie juz zajac jakis majatek wtedy dopiero potraca sobie
    wynagrodzenie z majatku, a zwraca oplate wniesiona przez wierzyciela.

    >Sprawdzenie gdzie ktos pracuje to nie jest duzy problem Za brak udzielenia
    >informacji moze nalozyc grzywne do 5 tys.

    No to proponuje sie przejsc do jakiegos komornika z tytulem wykonawczym i kazac
    mu szukac zakladu pracy. Podalem komornikowi bank w ktorym dluznik mial konto, a
    na nim srodki, i okazalo sie ze komornik nie ma czasu i mozliwosci wystapic do
    banku z zapytaniem o numer konta by moc je zajac.

    >Nie zapominajmy ze w sadzie wiezyciel moze zazadac zwiekszenia odsetek

    Ja tez moge zadac wielu rzeczy i co z tego.

    > A jak ktos poprosi o zaswiadczenie z sadu ze koles jest czysty?

    To dostanie ze nie karany bo zaswiadczenie dotyczy jedynie wykroczen z KK.
    Innaczej czlowiek balby sie nie przyjac mandatu od policjanta bo wtedy sprawa
    laduje w sadzie i w przypadku przegranej mialby w kartotece ze jest karany - a
    tak nie jest.

    >Dziwne podejscie ma Kyniu Moze kiedys ktos pozyczy od niego i zagra z nim
    >tak jak on radzi innym. Tego zycze

    Wlasnie tak zrobila. Zakupila taka jedna baba na odroczony termin platnosci. Do
    dzisiaj nic jej nie mozna zrobic. Dlatego dokladnie znam wszystkie korowody

    Kyniu

    --