PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorepetycje › Re: Korepetycje
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korepetycje
    Date: Tue, 26 Sep 2006 22:25:59 +0200

    W wiadomości news:efc0up$pp6$1@inews.gazeta.pl Marcin Stefaniak
    <m...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Taki jest stereotyp, ale wyobraź sobie co będzie jak ten nauczyciel np.
    > latem dorobi sobie za granicą zamiast męczyć się korkami w ciągu roku
    > szkolnego.
    A co ma być? Nie będzie miał wakacji. Wróci zmęczony i pójdzie do pracy.
    Co to w ogóle za gadanina? Dlaczego on w ogóle ma musieć szarpać się
    dorabiać? Ma etat w niezbędnym społecznie zawodzie, powinien z tego godnie
    żyć.

    > A jak ktoś ma problemy z finansami to nie rezygnuje z
    > dorabiania sobie.
    Jak wyżej napisałem, nie powinien mieć takich kłopotów (pomijam patologie
    typu, że nauczyciel historii założył rodzinę z rencistką, zrobił jej czwórke
    dzieci a teraz narzeka).
    Ale skoro ma to dorabia. Tylko taka orka wcześniej czy póżniej odbije sie na
    zdrowiu i tym samym na rodzinie. Któż ma chęć zarabiać na zawał, nerwice,
    depresje? Dlatego oprócz tego, że za (nienegocjowalną) cenę płaconą przez
    państwo usługa edukacyjna i tak jest kiepskiej jakości (słusznie), to
    jeszcze będąc zmuszonym dorobić do w miarę normalnego życia trzeba do
    minimum zredukować wysiłek wkładany w jej realizację, bo zdrowia szkoda.
    To nie nauczyciele powinni walczyć i strajkować o swe godziwe płace. To
    powinni zrobić rodzice w trosce o jakość kształcenia swych dzieci.

    > W sektorze medycznym jest tak samo.
    Nie widziałem, że na tym też się znasz...
    Na edukacji, lecznictwie, kurdę - czyżby na wszystkim? ;)))

    Jotte