PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-22 12:45:42
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:36:45 +0100, iso napisał(a):

    > Gry też, muzykę też?

    Na temat gier się nie wypowiem, ale z muzyka, to zupełnie inna sprawa.
    Zarówno prawnie jak i 'moralnie'. Opcje typu: klient zachęcony hiciorem z
    radia kupuje płytę i okazuje się, że tylko ten hicior był wart odsłuchania
    etc. nie należą do rzadkości

    > Wg. ciebie żadnej, wg. mnie łamie ich prawa autorskie do rozporządzania
    > swoim dziełem. Jeśli tego nie rozumiesz

    To ty nie zrozumiałeś pytania. Niepytałem jakie prawa łamię tylko jaką i
    komu robi szkodę.

    > Po prostu masz piraty na kompie i wybielasz się takim pierdoleniem.

    Na szczęscie nie muszę się wybielać

    > To naturalna potrzeba usprawiedliwiania swojego postępowania.

    Mylisz kolejność, albo przyczynę ze skutkiem czy nie wiem jak to nazwać.
    Czasem ktoś coś robi bo nie uważa tego za złe, a nie uważa, że robi źle i
    szuka usprawiedliwienia.

    > Po pierwsze są wersje testowe,

    > po drugie nie ty się zajmujesz promocją
    > oprogramowania

    co to ma do rzeczy? Zresztą jako klient chyba mam pojęcie jakie są efekty
    takiej promocji

    > i gwarantuję tobie, że nie masz o tym pojęcia.

    oświeć mnie zatem

    > Więc nie wpierdalaj się tam gdzie cię nie potrzebują.

    eee? Kolega moralnie czysty okazuje się jednak faryzeuszem? :) Walczmy o
    pokój aż poleje się krew i te sprawy? Hehe...

    --
    marcin