PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-20 17:45:30
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:9d9aa80b-f411-4ea0-9c96-97c9cbeef844@k4g2000yqb
    .googlegroups.com...

    > Masz mieszkanie i je wynajmujesz? Swietnie, jestem chetny. Wprowadzam
    sie od zaraz. Placic nie zamierzam, oczywiscie, ale w czym problem?
    Mieszkanie przeciez nadal masz i Ci go nie ubywa.

    > Ew chetnie Cie zatrudnie. Placic Ci nie zamierzam, bo i niby dlaczego?
    Przeciez niczego Ci nie ubywa, wiec nic nie tracisz.

    Jakbyś rozpaczliwie nie kombinował, nie uda Ci się znaleźć dobrej analogii
    z tej to banalnej przyczyny, że piractwo jest czymś innym niż klasycznie
    rozumiana kradzież. Próby rozciągąnia definicji kradzieży tak, żeby jakoś
    "załapało" się piractwo, bo się paru bogatym firmom zachciało modelować
    świadomość społeczną, doprowadzi w końcu do tego, że ściągnięcie linuxa
    albo w ogóle nieściągnięcie i niekupienie niczego a może nawet gwizdanie
    pod nosem jakiejś popularnej piosenki będzie kwalifikowane jako
    łagodniejsza forma kradzieży. Jeszcze tego doczekasz, zobaczysz :/

    e.