PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-20 20:54:40
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:47:35 +0100, iso napisał(a):

    > Ale po co ma kupić jak może ukraść? Szkoda kasy, nie sądzisz?

    1.Jak się ma firmę, to nie.
    2.Jeśli się używa programu do zarabiania, a nie do zabawy to nie.

    > Szczególnie, że przecież szkody autorowi nie robi.

    Wytłumacz mi jaką szkodę i komu robi Pan Krzysio spod trójki ściągając
    fotoszopa, aby dwa razy w miesiącu obrobić kilka zdjęć?

    > Wstań, odejdź od komputera, weź dwa głębokie wdechy
    > i przeczytaj pierdoły, które wypisujesz.

    Dużo ludzi którzy piracą w domu kupuje potem te programy do firmy (bo już
    je dobrze zna), albo po prostu kupuje, bo uważa, że się sprawdziły.
    I gwarantuje ci, że jakieś pewnie 90% użytkowników takiego np fotoszopa, w
    życiu nie wydałoby kilku tysięcy gdyby musieli by za niego zapłacić. Jeśli
    twierdzisz inaczej to raczej ty powinieneś się przewietrzyć

    --
    marcin