PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-21 18:36:45
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: "iso" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zly" napisał:

    > 1.Jak się ma firmę, to nie.
    > 2.Jeśli się używa programu do zarabiania, a nie do zabawy to nie.

    Gry też, muzykę też?

    > Wytłumacz mi jaką szkodę i komu robi Pan Krzysio spod trójki ściągając
    > fotoszopa, aby dwa razy w miesiącu obrobić kilka zdjęć?

    Wg. ciebie żadnej, wg. mnie łamie ich prawa autorskie do rozporządzania
    swoim dziełem. Jeśli tego nie rozumiesz to moje tłumaczenie nie ma sensu.
    Po prostu masz piraty na kompie i wybielasz się takim pierdoleniem.
    To naturalna potrzeba usprawiedliwiania swojego postępowania.

    > Dużo ludzi którzy piracą w domu kupuje potem te programy do firmy (bo już
    > je dobrze zna), albo po prostu kupuje, bo uważa, że się sprawdziły.

    Po pierwsze są wersje testowe, po drugie nie ty się zajmujesz promocją
    oprogramowania i gwarantuję tobie, że nie masz o tym pojęcia.
    Więc nie wpierdalaj się tam gdzie cię nie potrzebują.

    wr,