PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-19 21:34:04
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: Łukasz Lech <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    iso pisze:

    > To poparte jakimś badaniami czy tak chciałeś sobie popierdolić?
    >
    > Czyli co? Zlecam napisanie programu płacę za niego a później
    > programista publikuje go jako Open Source dla mojej konkurencji?
    > To jest właśnie to wolne oprogramowanie?
    >
    > wr,
    Widać, że nie masz żadnych doświadczeń z systemami pisanymi na zlecenie.
    Po pierwsze, są one dostosowane do wymagań klienta, czyli do innego
    klienta już nie pasują.
    Po drugie, zawsze jest kwestia umowy, czy klient przejmuje prawa do kodu
    czy nie. Jak nie przejmuje praw majątkowych to firma może z tym zrobić
    co chce.
    Po trzecie, programista tu nie ma nic do gadania bo nie ma żadnych praw
    majątkowych do kodu w ten sposób powstałego.

    --
    Łukasz Lech
    http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko