PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejne pyt. nt stażu › Re: Kolejne pyt. nt stażu
  • Data: 2007-07-02 19:42:01
    Temat: Re: Kolejne pyt. nt stażu
    Od: "Michal" <m...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:f6bgk2$2q8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Teraz mam takie pytanie: po jakim czasie od złożenia listy obecności w UP
    > i wszystkich innych papierków przelewane jest na konto stypendium?
    >
    > Pytanie raczej do tych, co przeżyli już takie coś osobiście.
    >
    > Pozdrawiam
    > fatrix

    Masz jako stazysta wyznaczone terminy stawienia sie w PUP i podpisana
    papierka ze za poprzedni miesiac nic nie zarobiles (oficjalnie). Podpisujesz
    ten papierek i oni mowia ze np w tydzien jest przelew. W moim przypadku
    liste obecnosci potwierdzona przez opiekuna nioslem do pokoju co sie
    zajmowal stażami, a z tym oswiadczeniem szedlem do dzialu swiadczen (w dniu
    wyznaczonym dla stażystow)

    Michal