PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-06 16:00:05
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-02-06 08:22:21 +0100, Tomek <t...@v...pl> said:

    > wzruszyła mnie twoja historia.
    > Ja już oddawana się zastanawiam co ty jeszcze robisz na tej grupie. Ty
    > juz całkiem jesteś NTG

    Zastanawia mnie Twoja przedziwna tendencja do wyganiania nielubianych
    osób. Jak boga nie kocham, Macierewicz jakiś czy co? Nie Tobie
    kruszynko decydować, kto i co może pisać tu czy gdziekolwiek. A jak Cię
    to drażni -> droga wolna. I aj la wiuuu :)))

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.