PracaGrupypl.praca.dyskusjeKacowe › Re: Kacowe
  • Data: 2010-08-19 13:56:47
    Temat: Re: Kacowe
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4jbe7$o4r$1@inews.gazeta.pl z <z...@g...pl>
    pisze:

    > Co więcej SN twierdzi, że pracodawca
    > Ten przepis najmądrzejszy nie jest ale jak już to rozumiałbym tak jak
    > Yakhub "
    > "Art. 167-2.
    [cut]
    Dobra, dobra, umiem czytać, a przepis tem znam od lat.

    http://www.monitorprawapracy.pl/index.php?mod=m_aktu
    alnosci&cid=36&id=382
    (http://42.pl/u/2qAc)
    oraz
    http://www.infor.pl/prawo/artykuly/327982,mozesz_nie
    _dostac_urlopu_na_zadanie.html
    (http://42.pl/u/2qAb)
    a także
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/311608,czy_pra
    codawca_moze_odmowic_udzielenia_urlopu_na_zadanie.ht
    ml
    (http://42.pl/u/2qAa)

    Tylko czytaj uważnie, a nie po łebkach.

    A w ogóle to czy tak trudno zrobić tak:
    http://42.pl/u/2qAd

    > faxem? meilem? Przecież przez telefon oczywiście że nie wyrazi zgody :-)
    Nie wiem jakie realia panują w twoim miejscu pracy.
    Zadzwoń do kadr, sekretariatu jeśli jest, poinformuj nagrywając rozmowę
    (podając datę i godzinę rozmowy, potem weź billing) i zakończ połaczenie nie
    dopuszczając do dyskusji.
    Jeśli masz dobrego, godnego zaufania kumpla to zrób dwa egzemplarze pisma
    zawiadamiającego, niech zaniesie sekretarce z potwierdzeniem na kopii.
    Jeżeli nie masz kumpli załatw to kurierem.
    Wymyśl coś, dobrze radzę.

    --
    Jotte