PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w jezykach obcych › Re: Języki urzędowe w Szwajcarii [OT] [było: Rekrutacja w jezykach obcych]
  • Data: 2005-08-23 11:13:27
    Temat: Re: Języki urzędowe w Szwajcarii [OT] [było: Rekrutacja w jezykach obcych]
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-08-23, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Raczej druga opcja. Czyli w kantonach niemieckojezycznych - wszystkie
    > dokumenty wystepuja w jezyku niemieckim i w takim musza tez byc wypelnione.
    > Analogicznie w innych kantonach. Chociaz przyznam szczerze, ze opcji
    > pierwszej nie probowalem - moze Daniel ma jakies doswiadczenia?

    Doświadczeń nie mam. Głowy bym nie dał.. ale _wydaje_ mi się, że
    wariant pierwszy _może_ być prawdziwy z formalnego punktu widzenia -
    choć w praktyce zapewne jest to kategoria "klient awanturujący się" :)
    Zawsze można zapytać na forum :)

    Może to jest trochę tak jak z obleśnie drogim abonamentem TV - płacić
    trzeba, bo telewizja publiczna musi nadawać po dwa programy w każdym
    języku, nie wspominając o radio. Zatem w tym wypadku mogłoby być
    odwrotnie...
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH