PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zdobyc ? › Re: Jak zdobyc ?
  • Data: 2002-03-05 16:29:25
    Temat: Re: Jak zdobyc ?
    Od: Freeman <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TRANSMISZYN START
    Juzer: Roman Kubik [W...@p...com.pl]
    Mesydż AjDi: <a62qv0$gdu$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    Mezydżys body kłuełtejszyns:

    >- zrobic ten wirtualny, nierealny sklep z roznymi dziwnymi rzeczami
    >tylko po to, zeby go pokazywac jako swoje portfolio.

    A gdyby do Ciebie przyszedł człowiek z całą płytką nierealnych
    sklepów, superstronek, prezentacji... to czy zatrudniłbyś go na
    podstawie takiego *fikcyjnego* portfolio? Zawsze mi się wydawało (nie
    mówię, że słusznie), że portfolio to zasób prac SPRZEDANYCH klientowi,
    czyli takich, które zostały przedyskutowane z klientem (a więc
    zrobione *pod niego*, sprawdzone pod względem działania przez klienta,
    wreszcie sprzedane). IMHO portfolio to nie tyko zboiór prac, ale też
    dowód na umiejętność dopasowania się do zachcianek klienta jak również
    dowód na zdolności marketingowe danego twórcy, bo przecież ktoś musiał
    zareklamować dany produkt, dograć go z klientem i sprzedać... Ale to
    IMHO.
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.8 / NNR 2.5 PL