PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie] › Re: Jak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie]
  • Data: 2004-04-22 19:32:56
    Temat: Re: Jak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie]
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Krótko mówiąc studia dzienne raczej z powyższych powodów odpadają...
    >
    > ...i może to dobrze bo sam nie wiem czy dostałbym się tam gdzie bym
    chciał.
    > Wolę studia zaoczne. Są płatne, ale nie trzeba płacić ani za melinę, ani
    za
    > dojazdy.

    roznie bywa. wszystko zalezy od uczelni i samych studiow. ja tam normalnie
    pracuje i jestem na dziennych. moze nie na wszystkich wykladach, moze dosc
    ciezko pogodzic je z praca, moze i musze czesto posiedziec wieczorem / po
    nocy z ksiazkami, ale studia sa BEZPLATNE i co za tym idzie nie musze miec >
    3.000 netto zeby sie utrzymac. studia to nie informatyka, a uczelnia to
    warszawska polibuda.

    > Ale chciałbym dorobić przy okazji trochę, choćby po to żeby jechać na
    > uniwersytet własnym autem.

    jezdze samochodem :)

    pozdrawiam,
    Kuba