PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie] › Re: Jak zarobić trochę grosza jako
  • Data: 2004-04-28 12:30:56
    Temat: Re: Jak zarobić trochę grosza jako
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...USUN.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl wrote:

    > pls, podaj zrodlo. Wazny jest autor i kontekst.
    >
    > Bo lektura warunkow licencji z http://www.mysql.com/products/licensing/ nasuwa
    > zdecydowanie odmienne wnioski.

    Przecież to, co napisałem powyżej jest właśnie cytatem z tej strony.
    Prosta sprawa. Piszesz aplikację, ale razem z nią nie rozpowszechniach
    MySQL. Rozpowszechniasz go oddzielnie, albo klient, kupujący aplikację
    ściąga sobie MySQL własnoręcznie ze strony MySQL.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl