PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie] › Re: Jak zarobić trochę grosza jako
  • Data: 2004-04-22 20:14:29
    Temat: Re: Jak zarobić trochę grosza jako
    Od: Voyteck <v...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy osoba potrafiąca produkować się w HTML-u, CSS, PHP, JS, Flash-u, itp.,
    > naprawdę nie ma przyszłości przez sobą, skoro wszystko co żyje ucieka w
    > wirtualną przestrzeń netu, a wbrew temu co piszesz nie każdy zna PHP?
    Powiem Ci szczerze - niedawno prowadziłem rekrutację w swojej firmie na
    programistów PHP. Oczywiście każdy wykorzystuje maksymalną ilość
    skórtów, jakie zna w swoim CV (zdażały się nawet CV ze znajomością
    języków HTTP, FTP, a jedno miało w sobie P2P).
    Ale nawet po odsianiu tych, które wyglądały całkiem sensownie, po
    zaproszeniu na rozmowę Panowie Programiści (a jednym wypadku nawet Pan
    Doktorant) wyłożyli się koszmarnie na pytaniach z teorii (o praktyce nie
    wspominając - nikomu nie udało się zrobić prostego zadanka).
    Zastanów się naprawdę dobrze, czy wiesz co mówisz, kiedy twierdzisz, że
    znasz te wszytskie technologie. Jeśli nadal tak uważasz - może spróbuj
    odpowiedzieć (szybko - bez szperania w sieci) na proste pytanie w stylu:
    Czym się różni obiekt od klasy ?
    Od której wersji PHP obsługuje interfejsy ?
    Czy się różni MySQL od PostgreSQL ?
    Jak jeszcze będziesz w stanie szybko odpowiedzieć na te pytania po
    angielsku (a nie tylko napiszesz w CV, że znasz angielski, a jak
    przyjdzie do pogadania po angielsku, to zacytujesz Wielkiego Reżysera
    "będę mówił po polsku, bo tak mi jest łatwiej przekazać myśli" - lub coś
    w tym stylu), - to się skontaktuj ze mną na prv pod adresem
    voyteck_at_caffe_dot_com_dot_pl - a zobaczymy, co się da zrobić.

    > No to co jest dochodową branżą?!?!
    Wszystko może być dochodową branżą - zależy jak się do niej podejdzie :)

    Voyteck