PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy.. › Re: Jak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy..
  • Data: 2003-01-09 18:12:40
    Temat: Re: Jak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy..
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    hmm to jak Cię traktują w UP to dla mnie nic nowego. Sama jestem
    absolwentką, byłam zarejestrowana w swoim UP, ale m.in. z takich właśnie
    względów się wypisałam, bo i po co mam tam figurować?
    A pracy jak nie było tak nie ma.... ;(( szukam jej już od 9 miesięcy i jak
    na razie ani widu ani słychu .... wysyłam podania, jeżdżę na rozmowy i
    słyszę bardzo dziwne wymówki - wrr
    Byłam dziś na rozmowie kwalifikacyjnej w jedej firmie, ale tam dowiedziałam
    się, że hmmm (co za kraj) jestem kobietą i to w dodatku młodą, a szef (czyli
    ten który rekrutuje i ten który ze mna rozmwawiał) niestety preferuje
    mężczyzn!! Więc po co do mnie w ogóle dzwonił? Po co mnie fatygował? Po co
    zabierał mi czas? Otóż jak sam przyznał ..... spodobało mu się moje
    wykształcenie, ale on i tak woli współpracować z facetem!!
    Zatem pytam.... gdzie równouprawnienie? Dlaczego żyjemy w kraju, w którym
    niby nie ma dyskryminacji, a jednak!! Czy my kobiety mamy jakąkolwiek szansę
    na znalezienie pracy? Wiem, żyjemy w trudnych czasch i ciężko jest znaleźć
    pracę (jakąkolwiek) w szczególności jak się mieszka w małej mieścinie (tak
    jak ja) .. ale to akurat nie stanowi dla mnie problemu, gdyż jestem gotowa
    się przeprowadzić tam gdzie będzie praca ... tylko że tej pracy po prostu
    nie ma!!
    I co tu zrobic? Jak długo można życ na utrzymaniu i na garnuszku rodziców??
    Jak długo trzeba szukać pracy? Czy w ogóle się ją znajdzie? Czasami, a
    raczej często przychodzą mi do głowy myśli ...... wieczni bezrobotni
    (absolwenci i nie tylko) :))

    Pozdrawiam
    Dana