PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pracowac z Polakami? › Re: Jak pracowac z Polakami?
  • Data: 2003-10-22 07:46:15
    Temat: Re: Jak pracowac z Polakami?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przygotowuje wlasnie prace, ktora ma stac sie podstawa szkolenia dla
    > obcokrajowcow, majacego na celu ulatwienie wspolpracy z Polakami.
    (...)

    Temat bardzo obszerny i wątpie, by ktoś w miarę całościowo był w stanie
    na niego odpowiedzieć w kilku postach.
    Mam sporo kontaktów z firmami niemieckimi i pracuje w nich wielu
    Polaków, którzy w żaden sposób (jeżeli juz to na +) nie różnią sie od
    swych kolegów.
    Moim ulubionym powiedzeniem do Niemca w Polsce jest:
    - Nie jesteśmy w Niemczech, proszę pana, tu wyrób musi być najwyższej
    jakości, nie stać nas na produkowanie bubli.

    Pzdr: Catbert, EHRM