PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pracowac z Polakami? › Re: Jak pracowac z Polakami?
  • Data: 2003-10-25 15:18:27
    Temat: Re: Jak pracowac z Polakami?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, czy to nie z tego samego zbiorku - "niezastąpieni" nie
    > awansują. ;)

    Zasada bezpośredniego awansu na stanowisko kierownicze "mądrych inaczej"
    opublikowana została w jednej z pierwszych, jeżeli nie w pierwszej
    publikacji.
    Wydawało mi się ostatnio, że S. Adams (twórca Dilberta) wyczerpał sie
    intelektualnie - jednakże po ostatniej książce: "Kombinatorzy.." uważam,
    że wznósł się na szczyt - powinien dostać Nobla, np. z ekonomii.

    Pzdr: Catbert, EHRM