PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pracowac z Polakami? › Re: Jak pracowac z Polakami?
  • Data: 2003-10-22 10:51:47
    Temat: Re: Jak pracowac z Polakami?
    Od: "Kroket" <kroket@_BEZ_MIELONKI_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Joannka" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bn3rhp$c2v$1@opal.futuro.pl...

    [...]
    > mozna sie po nas spodziewac w pracy? Jaki mamystosunek do czasu i
    > punktualnosci? Co znaczy dla Polakow "zaraz"? itd.)
    >
    > Z wdziecznoscia przyjme wszelkie Wasze podpowiedzi i komentarze.

    Wiele nie wiem, bo na dobra sprawe z Polakami jeszcze nie pracowalem :-).
    Ale podpisuje sie pod sugestia Leszka. Nalezy zachowac ostroznosc w
    "przestrzeganiu" przed cechami narodowymi. I tak wszystko zalezy od
    konkretnych osob (po obu stronach) i ich taktu.

    Jesli chcesz, moge podac Ci namiary na firme, ktora zajmuje sie "cultural
    differences" i specjalizuje sie w relacjach PL-NL.

    --
    Pozdrawiam, Filip

    < "Rzutki to brutalny sport: w kazdej grze jest zwyciezca i przegrany" >