PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    From: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak
    myślicie]
    Date: Fri, 21 Oct 2005 09:51:31 +0200

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:jkvfl1ttli93v1pf01otimrnht943dr7an@4ax.com...

> [...]
    > jest nienormalna [1].
    > Jednakże za normę generalnie uznaje się to co występuje u większości,
    > zatem jeśli większość jest nienormalna tzn. że norma nie istnieje.
    > Wnioskuję zatem, że oceny ("Ale ty jesteś pojebany!") opierają się na
    > porównywaniu hodowanego przez każdego pierdolca tzn. ludzie oceniając
    > kogoś sprawdzają zgodność czyjegoś pierdolca z wzorcem swojego
    > pierodlca[2]. Im bardziej porównywany obiekt jest niezgodny ze wzorcem
    > tym dobitniej dają temu wyraz ("masz rację*" -> "dziwny jesteś**" ->

    Stara baśn. Już nie pamiętam, kto to powiedział, ale w kraju wariatów, to
    człowiek normalny jest wariatem.

    > Wychodzi na to, iż zawsze istnieje pierolec, który po porównaniu z
    > innym pierdolcem da wynik niezgodności, a zatem wszyscy ludzie są
    > pojebani.
    Jakaś norma pojebania jednak istnieje. Zawsze jest tak, że to mniejszość
    jest pojebana, gdyż większość zachowuje się w duchu pierdolca sprzedanego
    przez pojeba-autoryteta, np. na szkle, w radiu, w prasie etc. Mniejszość nie
    zgadzająca się z większościowym pierdolcem jest tępiona jako pojebana. Stąd
    zawsze istnieje podział na pojebanych-niepojebanych i pojebanych-pojebanych
    a normy pojebania są w dużej mierze względne.

    > Hmm, te firanki jakieś takie fioletowe się wydają :> Zaczynają mi
    > działać na nerwy.

    Nie przejmuj się. Mnie od dawna pewien fioletowy kot działa na nerwy, ale to
    akurat uważam za objaw zdrowia psychicznego.

    pozdr.
    m.