PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • Data: 2005-01-25 06:39:02
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Wojtek [Mon, 24 Jan 2005 20:16:24 +0100]:

    > Fryzjer to nie jest zły zawód :)

    No ja pamietam te "no cos ty? przeciez masz swietne oceny,
    moglabys na marketing pojsc. czemu chcesz sie marnowac?" :)

    > Są jednak zawody, w których możesz być wirtuozem i biedować.
    > Mam znajomą po Kulturoznastwie i archeologii.

    Hehe ja mam kumpla po dyrygenturze :)

    > Dobra w tym była, interesowała się tym. I co? I jedyne stanowiska
    > na jakie mogła liczyć, to praca w muzeum na 1/4 etatu przez rok w
    > zastępstwie za 350zł. Stanowiska w wydziałch kultury w samorządach
    > pozajmowane przez znajomków. Na kulturę i badania w Polsce pieniędzy
    > nie ma. Swojej działalności nie rozwinie, bo co mogłaby sprzedawać?

    Nie mam bladego pojecia o kulturoznawstwie i archeologii, wiec
    ciezko mi okreslic gdzie taka wiedza moze byc przydatna. Moze
    ze gdzies w miedzynarodowych firmach na styku roznych kultur.
    Moze mamy jakichs prywatnych kolekcjonerow ktorzy doceniliby
    rzetelna wiedze. Nie wiem. Ale to:

    > Jedyne co umie robić poza zajmowaniem się nauką, to sprzątanie
    > i z tego żyje, ale nie w Polsce.

    ..jest po prostu przykre. Kraj, z ktorego naukowcy wyjezdzaja
    zeby czyscic podlogi powinien zostac zaorany i postawiony jeszcze
    raz od poczatku. Bo to paranoja jest.

    Kira