PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • Data: 2005-01-25 11:07:38
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-01-25, futszaK <f...@p...pl> wrote:
    > przepraszam, to co ten 45letni facet robił za młodu zamiast zdobywać
    > wiedze, umiejętności, kontakty, doświadczenie ???
    > liczył że stała praca będzie wiecznie ???
    Zdobywał wiedzę i umiejętności jako górnik, osiągał kolejne szczeble kariery
    zawodowej awansując w końcu na sztygara, a potem na nadsztygara. A potem
    przyszła wolność, kopalnie przestały być priorytetem i dobrobyt diabli
    wzięli.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Życie to życie - podobnie, jakbyś zamawiał konserwę w sklepie
    wysyłkowym - nigdy nie wiesz, czego się spodziewać :)