PracaGrupypl.praca.dyskusjeInwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie › Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
  • Data: 2003-10-01 08:28:42
    Temat: Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
    Od: "Kamil" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PL@STI" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bld1ns$r61$1@topaz.icpnet.pl...
    > nikt
    > >

    > ....i zostac wylanym na zbity pysk.....
    >
    > tam sie nie toleruje sprzeciwu....

    Ja nie mowie o sprzeciwie, bo i tak to bedzie zalozone tylko owyjasnieniu
    celu i zasad kontroli.
    Powiedziales ze jestes wykwalifikowanym specjalista i swietnym pracownikiem,
    bo zadal dwa pytania, to moze lepiej rozejrzec sie za pracodawca, ktory
    lepiej postepuje z najlepszymi pracownikami. Moze wcale nie bedzie ci
    znalezc