PracaGrupypl.praca.dyskusjeInwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie › Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
  • Data: 2003-10-01 10:11:26
    Temat: Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
    Od: "PL@STI" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym może chodzić o porównanie czasu spędzonego u klienta z
    wystawionymi
    > fakturami.
    >
    > Ja w tym nic złego nie widzę - normalne działania, żeby ograniczyć koszty
    > zwiększyć efektywność.

    Ooooo
    Powiedzial jak dyrektor....;o)
    I zaloze sie ze nim jestes....

    ja tez nie widze w tym nic zlego od strony managerskiej.....
    Ale firma miala byc jak rodzina, z pewnym luzem i zaufaniem
    a tu co jakis czas zakladaja ci kolejny lancuch....
    po 1. ja sie bede z tym prawdopodobnie zle czul.....
    po 2. kolejna rzecz o ktorej trzeba pamietac i i tak juz b. zakreconej
    pracy, jak ja mam sie przykladac do wypisywania jakis raportow , opisow,
    teraz jeszzce pamietac o smsach, i jak tak dalej pojdzie to mi dynia
    peknie....od samych tylko kontroli.....
    uwazam ze powinno sie skupic na pracy..na kliencie i pracowac w jak
    najbardziej luznych i nieskrepowanych warunkach. a rozliczac sie tylko w
    przypadku zlych wynikow...albo ewidentnego podpadania.....

    mozna to wprowadzic wybiorczo ludziom ktorzy sie wg. dyrekcji obijaja aby
    ich zmotywowac...ale zaraz wszystkim????

    Dla mnie bez sensu.....