PracaGrupypl.praca.dyskusjeInwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie › Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
  • Data: 2003-10-01 09:22:03
    Temat: Re: Inwigilacja Pracowników - CD...Dosłownie
    Od: "PL@STI" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedziales ze jestes wykwalifikowanym specjalista i swietnym
    pracownikiem,

    eee nie mowilem ze jestem swietny....;o) robie swoje po prostu...noo moze
    ciut wiecej bo jet to wymagane.
    A skoro sie tam dostalem to wierz mi musze miec kwalifikacje. nawet jesli
    sam bym nie byl o nich ostatecznie przekonany, sprawdzono je dokladnie.

    > bo zadal dwa pytania, to moze lepiej rozejrzec sie za pracodawca, ktory
    > lepiej postepuje z najlepszymi pracownikami.

    Moze.
    jak sie ma rodzine trudno podjac w ciemno takie ryzyko.
    Ale wiem ze wielu chlopakow juz o tym powaznie mysli. Bo to nie jedyny
    łańcuch jaki na sie zaklada w ostatnich latach.