PracaGrupypl.praca.dyskusjeIlę może żądać początkujący elektronik po studiach? › Re: Ilę może żądać początkują
  • Data: 2003-05-11 10:34:44
    Temat: Re: Ilę może żądać początkują
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Kubik napisał:

    > to sciemnianie a nie odpowiedz.
    >
    > pytanie jest o konkretna kwote. dokladnie jak w pytaniu o dolna granice.

    Kiedyś [styczeń?] wyliczył sobie na grupie, że byłbym w Siódmym Niebie,
    gdybym zarabiał 5 kzł netto - ale ja raczej wymagający nigdy nie będę
    [pomijam fakt, że zrezygnowałem z pięknej kariery kanalarskiej i raczej
    już nie dostanę takiej możliwości ;) ]. Ale patrząc perspektywicznie -
    KAŻDA suma, niezależnie jak wielka jest w stanie mnie usatysfakcjonować,
    bo może stanowić rezerwę na trudne [przyszłe] czasy. ;)

    Stwierdzenie - ile się tylko da - jest więc jak najbardziej prawdziwe,

    Flyer