PracaGrupypl.praca.dyskusje[IT] CV do oceny. I dyskusji. › Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji. Odpowiedzi nr 2 ...
  • Data: 2005-10-07 23:44:18
    Temat: Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji. Odpowiedzi nr 2 ...
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Pochopny" napisał w wiadomości

> [...]
    > wchodzi do nowego budynku (oddzialu, itp) i:
    > - projektuje i wykonuje siec komputerowa
    > (pozniej ja serwisuje/rozbudowuje)
    > - projektuje/sklada/instaluje serwer(y)
    > (a pozniej nimi administruje)
    > - projektuje/sklada/instaluje stacje robocze
    > (pozniej je serwisuje/rozbudowuje)
    > - sklada to wszystko w sprawnie dzialajaca siec
    > - wdraza program magazynowo-handlowy
    > - szkoli pracownikow ("ofisy, internety i inne platniki")
    > - zajmuje sie bezpieczenstwem inf. ( i virusy, i backupy)
    > - helpdeskuje tym wszystkim
    > (95% problemow rozwiazuje przez telefon/net)

    Wyobrażam sobie - mam bujną wyobraźnię ;)))...

    ...i doświadczenie ;))

    > Ale rynek rozumiem:
    > specjalizacja rzadzi.

    Zależy gdzie, na jakim stanowisku, w jakiej firmie (wielkość),
    czy są tam jeszcze ludzie pracujący w tej samej dziedzinie,
    czy jesteś jedyny.

    Niedowiarkom proponuję poczytać oferty pracy
    na informatyka/administratora sieci komputerowych.
    W policji taki 'inspektor ds. utrzymania systemów informatycznych'
    musi posiadać, cyt. "umiejętność tworzenia stron internetowych" (sic!),
    a reszta obowiązków, jak administrator sieci - administrator
    od wszystkiego, łącznie z "umiejętnością wykonywania drobnych
    prac mechanicznych" ;D

    --
    Koziorozec