PracaGrupypl.praca.dyskusjeHRK- słabe oferty › Re: HRK- słabe oferty
  • Data: 2010-05-03 16:30:17
    Temat: Re: HRK- słabe oferty
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vb40t8p7bp2dyt@pavilion.opteris.pl...
    > Izi ;-) Jemu sie po jednym zerze za duzo napisalo ;-D Mi tez oferowali
    > milion pincset sto dziewincet, ale stwierdzilem, ze u mamusi mi zdecydowanie
    > najlepiej... i nadal jestem na bezrobiciu ;-D

    A mi to wygląda na niezbyt groźny przypadek człowieka, który to jakiś czas temu
    utracił być może całkiem niezłą posadę >konsultanta<, nie mógł się z tym
    pogodzić, rzuciło się biedakowi na głowę i wypisuje swoje rojenia na forum.
    Niestety, nie każdy radzi sobie ze stresem, jakim jest utrata pracy.

    j.