PracaGrupypl.praca.dyskusjeGW: praca w Wawie - propaganda dewiacji › Re: GW: praca w Wawie - propaganda dewiacji
  • Data: 2004-03-02 09:12:14
    Temat: Re: GW: praca w Wawie - propaganda dewiacji
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysztofM <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał(a):

    > czytam ten artykuł z zaciekawieniem, a czasem z przerażeniem..... ale
    > niepokoi mnie jedna kwestia - jak ten facet za artykułu (Adam) mógł przez
    > dwa dni "nie wysikać się" ????

    Też się zastanawiałem, ale może przy tym tempie działania nie miał czasu
    na spokojne wypicie koniecznej ilości płynów, a resztę wypocił.
    W końcu jeżeli ktoś żyje w takim tempie, to powietrze
    się wokół niego gotuje :)
    Ty niemniej taki wymuszany styl pracy faktycznie budzi przerażenie.
    Poza tym słyszałem o facecie z UE, który przyjechał do pracy w dużym
    markecie do pracy w charakterze średniego nadzoru, a który po krótkim
    czasie wrócił do siebie, bo stwierdził, że u nich takiego wariactwa nie ma.
    Wyraził pogląd, że jeżeli to wariactwo w pracy będzie wszędzie, to za 10/15
    lat Polska będzie krajem rencistów, bo nikt długo nie wytrzyma takiego tempa
    bez utraty zdrowia.
    Jeżeli bezrobocie jeszcze bardziej wzrośnie, to firmy będą jeszcze bardziej
    przykręcać śrubę, bo jak się kadra wykończy, to zwyczajnie zwolni
    i przyjmmie nowych, a potem rodziny i państwo niech się martwią o młodych
    rencistów - pracodawcy to MTV.
    Prawdopodobnie zaraz zostanę zlinczowany ciosem, że mi g. do tego co
    z pracownikiem robi pracodawca - bo mu wolno. Wolno zwolnić faceta, który
    ośmielił się prosić o trochę wolnego bo mu matka zachorowała: "jakie wolne,
    jaka matka - oszalałeś ... potrzebujemy lojalnych ... na których ZAWSZE
    mozemy liczyć ... " . Wolno przecież również zwolnić kobietę, która zaszła
    w ciążę " ... nie będę za nią pracowała, kiedy ona wymiotuje w kiblu ... ".

    Marek