PracaGrupypl.praca.dyskusjeGW: praca w Wawie - propaganda dewiacji › Odp: GW: praca w Wawie - propaganda dewiacji
  • Data: 2004-03-02 09:55:40
    Temat: Odp: GW: praca w Wawie - propaganda dewiacji
    Od: "brett" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie rozumiem Waszego zbulwersowania artykułem w Wyborczej. Opisane tam
    warunki pracy w międzynarodowych firmach doradczych są przecież tajemnicą
    poliszynela. Osoby wypowiadające się w artykule mówiły, że dobrze wiedziały
    co ich czeka. Skoro więc się na to zdecydowały, czym się przejmować?

    Wydaje mi się, że warunki pracy w tych firmach i problemy z tym związane to
    jednak ewenement istniejący tylko wśród polskiej tzw. upper class.

    W tysiącach innych firm prolemem nie jest to, że pracujesz 12 godz. na dobę
    przez 7 dni w tygodniu ( za n.p. 20 tys. zł ) tylko to, że pracujesz 8 godz.
    na dobę za płacę minimalną - niecałe 900 zł brutto.

    brett