PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy rekrutacyjne › Re: Firmy rekrutacyjne
  • Data: 2013-01-22 17:02:41
    Temat: Re: Firmy rekrutacyjne
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-22 15:29, Piotr pisze:
    > Witam!
    >
    > Czy jest sens (i jaki) odpowiadać na ofertę firmy rekrutacyjnej?

    Firmy bezpośrednio też potrafią sobie jaja robić :-)
    Jako że byłem w potrzebie to rozesłałem trochę CV do potencjalnych
    potrzebujących.
    Otrzymałem odpowiedź że na razie nie potrzebują ale będą pamiętać.
    Nagle: "Może przyjdzie pan na rozmowę"
    Rozmowa się odbyła - notatki sporządzono, zrobiłem dobre wrażenie i
    słyszę tekst że w sumie to nie mają propozycji, będzie reorganizacja w
    firmie i żadnej obietnicy nie dostanę.
    Zawracanie gitary. A później się dziwią że się targuję o stawkę
    godzinową jak już się załapałem gdzie indziej :-)
    Jak jest okazja to czemu nie. Wytargować podwyżkę bez presji to jest
    dopiero trudne. :-)