PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy rekrutacyjne › Re: Firmy rekrutacyjne
  • Data: 2013-01-24 19:14:24
    Temat: Re: Firmy rekrutacyjne
    Od: MULDEK <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    firmy rekrutacyjne nie pomagają znaleźć pracy, pomagają same sobie mając
    za darmo dane teleadresowe potencjalnych kandydatów.

    ponadto "żyją" z preselekcji
    a jak już się odezwą po raz pierwszy to w 90% najczęściej oferta nie
    jest zmatchowana z profilem lub rozwojem zawodowym kandydata.

    albo dzwonią lub przeprowadzają rzekome interview, którego cele jest
    uzyskanie informacji odnośnie istniejących na rynku projektów

    jedyne co to mają ładne dziewczyny :)))

    i taki jest pożytek z firm rekrutacyjnych.