PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy rekrutacyjne › Re: Firmy rekrutacyjne
  • Data: 2013-01-22 16:44:54
    Temat: Re: Firmy rekrutacyjne
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-22 15:29:02 +0100, Piotr <b...@b...pl> said:

    > Później mi mówi, że wyślą moje CV i MOŻLIWE, że zostanę zaproszony na
    > rozmowę rekrutacyjną.

    Oczywiście - przecież nie masz umowy z firmą na rozmowę.

    > Czy był sens iść do tej firmy rekrutacyjnej, skoro firma dla której
    > pracują także rekrutuje bezpośrednio?

    To musi być twoja decyzja - skoro zrezygnowałeś z pójścia do firmy, to
    coś musiało cię do tego zachęcić.

    > Dziwne by było gdyby jednak mnie nie zaprosili na rozmowę(!)

    A niby dlaczego rzekomo muszą cię zapraszać?
    Zapraszać beędą tych, których wybiorą do dalszego etapu...

    > Po co piszą wymagania i stwierdzają, że je spełniam?

    Nie piszą wymagań.
    ;>
    Oni tylko podali wymagania ustalone przez zleceniodawcę.
    Ponieważ są grzeczni, to przy okazji powiedzieli ci, że spełniłeś te wymagania.
    Wiesz co to oznacza?
    No, nic ponad to, że umiesz robić to, czego oczekują...

    > Po co test z określonym progiem punktowym, który trzeba zdać? Po co to
    > wszystko?

    Żeby odsiać tych, którzy nie potrafią.
    Nie oznacza to ani zatrudnienia, ani nie oznacza, że nie zostaniesz
    zatrudniony.
    To oznacza, że zdałeś _ten_ test...

    --
    Bydlę