PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ pl.praca.oferowana - zmiany? › Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
  • Data: 2003-12-04 23:02:14
    Temat: Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-12-04 23:53:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Nina M. Miller* skreślił te oto słowa:

    > w GW w ogloszeniach drobnych takich informacji nie ma, bo placi sie
    > pieniazki za ilosc slow.
    > male firmy wiec podaja tylko kogo i numer telefonu.

    Nie mowie o ogloszeniach drobnych, tylko o ogloszeniach, ktore zajmuja 1/8
    strony, sa kolorowe i maja ladna ramke... spokojnie w oplaconej cenie
    mogliby zamiescic linijke z nazwa i linijke z adresem...
    Ogloszenia 'dawane' przez firmy HR tez nie maja w naglowku nazwy klienta ot
    tak sobie dla kaprysu...
    A jak head hunterzy zaczynaja rozmawiac z kilkoma kandydatami to tez na
    dzien dobry wszystkim nie mowia do jakiej dokladnie firmy ich rekrutuja...
    Tak to wyglada w Polsce dosc czesto.

    > tutaj jednak ogloszenia sa darmowe.

    Dla wielu firm nic to nie zmienia.

    > duza firma z kolei jak zatrudnia mase pracownikow do nowo otwieranych
    > oddzialow, to i tak robi to przez posrednika, i ja nie widze powodow dla
    > ktorych ten posrednik, posiadajacy wlasna domene (najczesciej) badz
    > konta w sieci ma sie jeszcze dodatkowo ukrywac pod darmowym kontem?

    Na pl.praca.oferowana sporo ofert wrzuca BDI lub BIGRAM, wiadomo, ze nie
    zatrudniaja do swojej firmy... od nich tez wymagac aby podali nazwe i adres
    klienta?
    Moim zdaniem w konsekwencji posty od posrednikow przestana sie pojawiac, a
    nie o to chyba chodzi.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl