PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ pl.praca.oferowana - zmiany? › Re: [BTW] Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
  • Data: 2003-12-05 07:45:17
    Temat: Re: [BTW] Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031204233431.18a6efe1.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > no to ja sobie daje siana z czyms takim.
    >
    > juz troche na rynku pracy jestem obecna, doswiadczenia troche mam i nie
    > pozwalam sie traktowac jak pierwszy lepszy kretynek, ktorego mozna
    > wycyckac.

    Piszesz o rynku amerykanskim?
    Ja mieszkam w Polsce, a konkretnie w Szczecinie.
    I nie jestem superhiperspecjalista, a dobrym kreatywnym pracownikiem
    biurowym z doswiadczeniem.
    Przez rok mialem 6 reakcji ze strony pracodawcy, z czego 3 wymagaly
    zadeklarowania potrzeb finansowych na powyzszych zasadach.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    > Nina Mazur Miller