PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ pl.praca.oferowana - zmiany? › Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
  • Data: 2003-12-04 11:08:07
    Temat: Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3fcef5cbi872n3e8%sal@hell.hell.pl...
    > Witam.
    > Mam 2 kwestie do rozważenia.
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90%
    ogłoszeń

    IMHO to nie jest dobry pomysł. Przychodza mi do głowy co najmniej dwa
    powody, dla których w ważnym interesie firmy jest ogłoszenie bez podania
    nazwy:
    1. Pracodawca nie chce, żeby jakiś pracownik sie dowiedział, że szukają
    kogoś na jego miejsce.
    2. Konkurencja może się dowiedzieć o posunięciach strategicznych (otworzenie
    nowego oddziału etc.) na podstawie prowadzonej rekrutacji

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem
    się
    > to zmieni, ale...

    A tutaj jak najbardziej, przy czym dopuszczałbym formę np "zlecenie lub
    etat".

    Sigurd