PracaGrupypl.praca.dyskusjeEniro czyli pf.pl › Re: Eniro czyli pf.pl
  • Data: 2006-07-05 07:27:21
    Temat: Re: Eniro czyli pf.pl
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 04 Jul 2006 19:25:39 +0200, Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > Po wczorajszej "dolinie" idziemy do przodu.
    > Jestem zaproszony na rozmow? (jutro rano) do Eniro
    na jakie stanowisko?

    > i w zwi?zku z tym
    > zg?aszam si? z standardowym zapytaniem - czy kto? mo?e wie co? o nich
    > wi?cej? Kto? mo?e pracowa? b?d 1/4 pracuje?
    bylem u nich na rozmowach i mam kumpla ktory tam pracuje (oddzialw Kraku)
    Rozmowa z 1,5 roku temu, zalezalo im na przedstawicielach jezdzacych, wiec
    mimo ze staralem sie na telesprzedawce zaproponowali jezdzenie ;)

    Z tego co sie orientuje panuje wyscig szczurow i dosyc nerwowa atmosfera
    (_bardzo_ mocny nacisk na codzienne wysokie wyniki). Wiec kolejna praca
    dla osob odpornych psychicznie :)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia :)

    Bonza