PracaGrupypl.praca.dyskusjeEniro czyli pf.pl › Re: Eniro czyli pf.pl
  • Data: 2006-07-10 10:48:19
    Temat: Re: Eniro czyli pf.pl
    Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sam sobie musisz wyrobic zdanie. Kazdy ma inne potrzeby i inne
    > wartosci ktorych w pracy oczekuje.

    Nie poddajemy sie dalej - ciąg dalszy :)
    3 etap rozmowy byl znowu spokojny. Nastapilo niesmiertelne pytanie - za ile
    :)
    Ciesze sie, ze ze wzgledu na swoje doswiadczenie mialem mozliwosc
    negocjacji, moi koledzy ponoc juz nie. Ile jest w tym prawdy, to juz sie nie
    dowiem. Najwazniejsze, ze jestem pod obserwacja i mam mozliwosc w miare
    szybkiego awansu :P
    Podsumowujac, po tygodniu bycia bezrobotnym, po oszukaniu niedoszlego
    pracodawcy, mam jeszcze tydzien wakacji, pozniej na szkolenie do stolicy.
    Ale oczywiscie nie zamierzam opuszczac tej grupy, poniewaz bardzo podobaja
    mi sie dyskusje tutaj.

    Na koniec pragne KAZDEMU, KTO POSZUKUJE PRACY - zyczyc WSZYSTKIEGO co
    NAJLEPSZE !!!
    Po prostu - MUSI SIE UDAC !

    Pozdro for all :) (ide na pifo;) )

    --