PracaGrupypl.praca.dyskusjeDrenaz mozgow › Re: Drenaz mozgow
  • Data: 2003-08-04 09:04:51
    Temat: Re: Drenaz mozgow
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abb <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Prokom,
    > ledwo
    >
    > W USA tez nie jest pod tym wzgledem lepiej
    > 75 % majątku należy do 360 rodzin (ok 2000 ludzi) .
    > Microsoft to potęzna firma .

    Owszew, ale MS (co by nie sądzić o Windowsach) inwestuje w technologie i
    ludzi - chociażby sam fakt tego konkursu.

    A czy potrafisz wymienić jakiś nowoczesny produkt, usługę, technologię -
    cokolwiek - co by dotyczyły duzych krajowych firm. Potrafisz ? Bo ja nie.

    A stoją nieźle - kasę i zyski mają.