PracaGrupypl.praca.dyskusjeDrenaz mozgow › Re: Drenaz mozgow
  • Data: 2003-08-04 10:24:23
    Temat: Re: Drenaz mozgow
    Od: "abb" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bgl7jj$1ad$1@inews.gazeta.pl...

    > Prokom,
    Firmy

    > Owszew, ale MS (co by nie sądzić o Windowsach) inwestuje w technologie i
    > ludzi - chociażby sam fakt tego konkursu.
    >
    > A czy potrafisz wymienić jakiś nowoczesny produkt, usługę, technologię -
    > cokolwiek - co by dotyczyły duzych krajowych firm. Potrafisz ? Bo ja nie.
    >
    > A stoją nieźle - kasę i zyski mają.

    Masz rację , ale nowoczesne technologie to sprawa inżynierów i technologów
    a nie programistów i informatyków. U nas praktycznie ich nie ma .
    W PRL krzyczeli że brakuje pieniędzy na ..... zagraniczne licencje (sic
    Siedzieli na dupie i nic nie robili. Dzisiaj kłamią mówiąc że komuniści nie
    pozwalali
    im pracować nad nowymi technologiami (sic !!!!!!!!!!!!!!)

    Pozdrawiam !!!

    http://www.gazeta.pl/usenet/