PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoświadczenie vs. certyfikaty › Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
    <s...@p...org> <hr9vps$t4a$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <1kr7k0agmjinl$.1ml39sh43gydg.dlg@40tude.net>
    <o...@p...opteris.pl>
    <s...@p...org>
    <o...@p...opteris.pl>
    Date: 29 Apr 2010 20:51:59 +0200

    On 2010-04-29, jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> wrote:

    [...]

    > Osobiscie uzywalem (np. tiny.pl/hg3w1) Co nie znaczy, ze moge sie uznawac
    > za kogos, kto zna dobrze css2. Ale tez nie swiadczy to o tym, ze nie znam,
    > albo znam jedynie ze slyszenia...

    Używać nie znaczy znać.

    [...]

    > Mozna zadac to samo pytanie w innej formie:
    > W jakim stopniu zna Pan/Pani X?
    > Wtedy nie trzeba odpowiadac "tak/nie"

    No jak ktoś ma problemy już na tym etapie, to już na pewno podziękuję.
    Potem będzie miał problemy na każdym kroku, z analizą zadania, które spłynie
    np. jako komentarz od klienta.

    > Rownie dobrze mozna zadac ten trud pracodawcy, by wymyslil bardziej
    > precyzyjne pytanie...

    Ale ja nie wiem jakiej precyzji potrzebuje dana osoba. Ty jak widzę
    potrzebujesz testu jednokrotnego wyboru. Inni potrafili się dopytać.

    > Kandydat nie wie dokladnie, "co ma na mysli poeta".

    No to się możesz dopytać. Ja po zadaniu pytania, nie mam już
    w ogóle możliwości jego zmiany.

    > To pracodawca szuka kogos o okreslonej wiedzy na okreslone stanowisko z
    > okreslonymi wymaganiami. Zatem to pracodawca powinien zadac sobie trud, by
    > precyzowac pytania, by pozniej nie okazalo sie, ze ktos czegos nie umie,
    > bo nie bylo pytania na etapie rekrutacyjnym.

    Ale nie zadam pytania "Czy pan umie myśleć" przecież.
    A to główny problem jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl